Saturday, May 29, 2010

AiR maTa Ku JaTuH Jua....


Tajuk tak leh blaa kan..ahaha.Ni last dinner sepanjang aku bergelar student.Sekarang dah tak jadi student lagi..Sekarang jadi penganggur bertauliah..wahaha..Tempat kejadian adalah di Hotel Orkid 4 Bent Firewell Dinner.Sebelum makan bergambar dulu..kanape aku tertido di situ??haish..



Lor..gegar lagi.ni camera man yang tak bertauliah la ni.Haish si Leeq ni nak kena marah ni..hehe.Anyway thanx coz joint dinner ni.:)



Jeng jeng....awww...Ni la En. Khaleeq.tetamu jemputan.Dijemput ke dier yang offer diri nak attend?haha.abaikan je.Kelakar gila budak ni.haha.Baru je kenal tapi macam dah lama kawan....Macam2 dier nak citer..



Kat bawh ni adalah classmate aku..Amirah salwani ngan her boyprend...Nama ape aku xsure..heheh..Semoga berkekalan yer..



Lagi pasangan bahagia Iylia Shaleen & Amat..Kawen jemput aku tau..hehe.Muka Amat macam adik aku..Siyes..haha



Wow..wow....ni dia pasangan paling ideal pada malam tu....Dayah & Idil..tahniah2.Dapat hadiah ape weh malam tu?Anyway congrate n semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.Walaupun banyak benda yang tak diingini terjadi sebelum party ni diadakan...tapi semuanya bejalan dengan lancar akhirnya..Jangan cedih2 ea..makan banyak2..Kita enjoyyyyyyyyyy..



Pewittttt....muka ko lagi.Hehe...Budak ni dapat hadiah baju paling lawa pada malam tu..Congrate2.Baju aku xlawa ke ??Ahahha.:P


First time aku menag cabutan bertuah..ahaha.kelakar je.Sebelum ni xpernah kot dapat hadiah untuk cabutan bertuah....tiba2 je bertuah malam tu..Pelik2..Kat bawah ni sahabatku.. N...banyak kenanagn kita bersama..macam2 benda terjadi...Aku sayang ko weh...xmo nangis2 lagi..



Siti Nad yang berbaju merah tu merangkap pengarah program..Orang yang bertanggungjawab memastikan dinner ni berjalan dengan lancar..Tenkiu weh untuk event ni....Beshhhh..Hope our friendship never end ever after..



Amboi2...Cik kak kita ni..Bukan main ea..heheh:p.



Bergambar kenangan sebelum berpisah.Sangat sedih...Awwww...ye ke sedih??muahaha.



Party ni adalah kenaangan terakhir kita sepanjang bersama.Hope u all akan ingat sampai bila2.Aku mohon ampun andai aku ada wat salah n silap sepanjang kita bersama tau..Especially untuk sahabatku N...Aku dah maafkan semuanya.Xmo sedih2 lagi..Habis make up aku tau.Ko la mulakan episod sedih..heheeh.Kenangan kita bersama terlalu istewa tau..heheh..Aku sayang ko...Muaahhhh..:)n syg u all semua.

1 comment:

  1. Bestkan dah habis belajar.... Tapi yang boringnye kena pikir pasal keje plak.... hehhehehe Tak keje takde duit.... :)

    ReplyDelete