Saturday, May 29, 2010

Penang Oh Penang...



This week adalah minggu yang paling memenatkan...Mana taknya travel dari kelantan ke kuala kangsar...ke ipoh..ke kedah..& penang..Huish terasa sangat penat..tp hepi coz dapat jenjalan...Especially time g penang..Best sangat.lain kali nak g lagi.xpus jenjalan....Nah hamek kat bawah ni gambar semasa kejadian..hehe.


Ni driver yang x bertauliah...si penakot nak drive jauh2..tapi kredit to diri sendiri coz berjaya drive jauh..wittttt



Queensbay mall...tapi sayang xleh nak shoping.duit xbrapa mandang.frust..:(


Jambatan pulau pinaang...teruja siot..ahaha


Haha...ni tuan punya tanah...comot kan..


Ni lak aqidah oh aqidah ngan adik dier opek as a co pilot i ari tu..thanx2.


Release gile weh...siyes.aku teruja & suka sangat tengok ombak yang besar gilakkk.


Cantik kan pemandangan..abaikan orang yang xbrapa cantik kat sbelah tu..wahaha..:p


Aku yang sedang layan perasaan...pewiiitttt



Bila la boleh g jalan-jalan lagi...paling suke kat penag ni suke beli jeruk2 dier..best.murah2.Aku ni dah la kaki jeruk..wlaupun penat tapi berbaloi2...






..

1 comment:

  1. ada duit ngan kete kita jln ag ye..muahahah..

    ReplyDelete