Saturday, May 29, 2010

SoUL GaRDeN DLm KenaNgaN...


Rindu nye kat korang weh.Siyes rindu,xtipu langsung.Korang la rakan ronggeng aku kat melaka.Ni time g makan kat soul garden.Even time ni kite bizi gile ngan esement antena yang xpenah siap.Makan antena..mandi antena..tdo antena...g jenjalan pn kisah antena xpenah lekang kat bibir setiap orang..Tragis giler kan..Tapi kite bejaya harungi smue tu.....Tahniah unt.korang n aku..Ni ngn Iylia Shaleen...wah mantap kamo..:p


Anak sape entah yang datang nyebok ni..ahaha.Aku kan penyanyang, so peluk la cket.Muahahaha..geli tak statement tu??abaikan ea..saje je.:p



Asal muke aku macam mati laki je ni??ahaha.nak kata muke happy xheppy..nak kate sedih tak jugak..Etah le mebi penangan antena la ni..muahaha.Tersedak2 nanti En. Zoinol kesayangan kami dengar antena dier disebut2..



Ni lak Iylia Shaleen.Dier ni lagi mude dari aku.Tapi jauh lebih matang dari haku..ahaha.Aku ni kalo nak banding ngan sape2 pn aku paling xmatang..muahaha.kaki hangin.kepala batu..


Muke semue nak hepi je ek.Almaklum la kenyang.Semua makan xhengat dunia.nak baloikan RM 35 hengget tu..Sampai 4 jam kita mlepak kat cni..ahaha.Sampaikan waiter kat cni pun dok pandang2 je.Peduli hape kan kate makan tanpe henti..Ahaha.Opps, lupe nak knalkan dari kiri Dayah, Min n aku.Tapi semua dah ber[unya kecuali aku..ahaha.Ye ke???


Nah hamek ko..Tinggal sampah je.Makan ke ape gadis2 ni.Tak senonoh betol la.ahaha.Tapi xpe janji hati girang.ahaha.Sukenye time ni, makan berselera.Sekarang dah kurang..ahaha.Betol ke minah ni??xcaye aku..ahaaha



Weh asal la kawan2 aku ni wat keje xsenonoh..ahaha.Aku xjoin ea..ahaha:p.


Lepas dok melepak kat Soul garden hampir 4 jam akhirnya kitorang shiuuuu ke Jusco baru tuk cari baju kat boyprend Min sempena besday dier kot if i'm not mistake...Ni kat basement parking pn sempat posing okeh even muka dah beminyak2..



Oh mama..hehe.best nye ade baby yag kiut miut cum ni..Ni dialog kitorang time tu.ahaha.Mihh u all damm much okeh..



Ahaha..asal amek gambar mngiring tu cik kak oi??Ni mesti taktik kotor xnak bagi nampak perot boncet kan..ahaha.Anayway sangat enjoy n release time ni sebelum bergelumbang balik ngan keja yang banyak lepas tu..


P/S : Bile lagi kiter boleh lepak sesame cum ni weh...Sangat merindui2 kawan2 bila dah tiada disisi..Cewahhh..jiwang gitu.

2 comments:

  1. wah..beshnye dia mkn sdp2..bila ag nk belanja teman ni..terliur i..

    ReplyDelete
  2. nak ke??jomm teman bawak mike..muahaha

    ReplyDelete